با تکریم قاسم میرجلیلی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه تودیع و معارفه سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اشکذر با حضور فرماندار اشکذر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد، مسئولین دستگاه‌ها و بهورزان مرکز بهداشت برگزار شد.

 

فرماندار اشکذر در این جلسه تحولات شکل‌گرفته بخش سلامت را از بهترین اقدامات پس از انقلاب در ایران برشمرد و افزود: هدف دولت از طرح نظام سلامت کاهش هزینه‌های دولت در عین حفظ کرامت انسانی است.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی " با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای تأسیس بیمارستان طی سه سال گذشته با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی خیر گفت: تاکنون 50 درصد بیمارستان پیشرفت فیزیکی داشته است و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی برای احداث درمانگاه‌های شهرستان منعقدشده است.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از خدمات 11 ساله دکتر "قاسم میر جلیلی " سرپرست سابق مرکز بهداشت شهرستان و خیرمقدم به دکتر " احمد مختاری " از اعلام آمادگی مجموعه فرمانداری اشکذر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه بهداشت و درمان به مردم خبر داد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در صحبت‌های خود به اقدامات انجام‌شده و تحولات خطیر در حوزه سلامت اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با تغییرات بنیادین و شکل‌گیری الگوی جدید شاهد کنترل بیماری واگیردار در سطح جامعه باشیم.

 

دکتر "محمدحسن لطفی "در ادامه با اشاره به وضعیت صنعتی شهرستان اشکذر بر سلامت در حوزه کارگری تأکید کرد و حفاظت بیشتر محیط کار و سالم‌سازی مجموعه‌های کاری را خواستار شد.