به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار خضرآباد و جمعی از مدیران ادارات شهرستان  با " حجت الاسلام غالبی" امام جمعه بخش خضرآباد در جهت بررسی مسائل و مشکلات این بخش دیدار کرد.

 

فرماندار اشکذر در این دیدار با اشاره به پتانسیل های بالقوه  بخش خضرآباد در حوزه های گردشگری، کشاورزی و دامداری بر ضرورت برنامه ریزی صحیح در جهت بهره برداری مناسب از این توانمندی ها تاکید نمود.

 

هادی هادی نسب افزود: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سال ها خدمات ارزنده و زیرساختی مناسبی برای توسعه پایدار روستاهای این بخش عرضه نموده و این خدمات تا تکمیل آن نیز هم چنان ادامه دارد.

 

وی به بازدید صورت گرفته از پروژه های عمرانی روستاهای فاقد دهیاری این بخش اشاره و گفت: مطابق قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه ، دولت با اختصاص مستقیم درآمدهای ارزش افزوده اخذ شده از واحدهای تولیدی استان، سهم روستاهای فاقد دهیاری را در اختیار فرمانداری ها قرار داده تا در جهت توسعه و آبادانی این روستاها اقدام نماید که بر همین اساس بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار طی سه سال به روستاهای فاقد دهیاری بخش خضرآباد اختصاص یافته است.

 

فرماندار اشکذر اظهار داشت: اجرای طرح هادی، احیا قنوات، تامین آب شرب پایدار، تعریض پل ها، مرمت و آسفالت راه دسترسی ، بهسازی قنوات و باز آفرینی بافت های تاریخی در روستا عمده طرح های اجرایی در بخش خضرآباد را شامل می شود.

 

وی به وضعیت فعلی  فاز دوم پروژه آب رسانی به این بخش اشاره و اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته با آب و فاضلاب روستایی استان مقرر شده اعتبارات ویژه ای از محل سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان به آب رسانی به مناطق روستایی صورت گیرد که امید است با تخصیص این اعتبار روند اجرای فاز دوم پروژه با سرعت بیشتری عملیاتی شود.