مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در راستای پیگیری پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال زایی روستایی در شهرستان، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان با سرپرست فرمانداری اشکذر دیدار کرد.

 

 

سرپرست فرمانداری اشکذر در این دیدار بر اطلاع رسانی شفاف و دقیق در خصوص کلیه خدمات و تسهیلات  ارائه شده توسط این صندوق به شهروندان شهرستان تاکید کرد.

 

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید شهرستان اشکذر در سال گذشته و در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است، گفت: امسال هم باید با برنامه ریزی نسبت به شناسایی طرح های حوزه اشتغال روستایی شهرستان که می توانند با استفاده از تسهیلات این صندوق اشتغال زایی مناسبی را در روستاها  فراهم کنند اقدام نمود.

 

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان از اختصاص 15میلیارد ریال تسهیلات به اولین کارخانه تولید لبنیات و هم چنین سردخانه نگهداری محصولات گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: مقدمات پرداخت تسهیلات جهت خرید تجهیزات این دو طرح فراهم شده است.

 

 

وی ضمن تشکر و قدر دانی از حمایت مجموعه فرمانداری در اجرای سیاست های کلی این صندوق در شهرستان ابراز امیداوری کرد تا با شناسایی پتانسیل و ظرفیت های این منطقه در مباحث مرتبط با اشتغال و تولید، شاهد توسعه و پیشرفت روز افزون این شهرستان در زمینه های مختلف باشیم.

 

 

در ادامه سرپرست فرمانداری اشکذر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان از دو طرح احداث سردخانه نگهداری محصولات گلخانه های و اولین کارخانه تولید لبنیات در بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند.