به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تکریم و معارفه مدیران آب و فاضلاب  شهرستان اشکذر برگزار شد.

فرماندار اشکذر در این مراسم با اشاره به اقدامات و پروژه‌های در حال اجرای اداره آب و فاضلاب و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی در راستای تأمین و بهبود کیفیت آب شرب افزود: تعدادی از روستاهای شهرستان اشکذر همچنان بوسیله تانکر آبرسانی می‌شود که باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها این مشکلات نیز مرتفع گردد.

هادی‌نسب اظهار داشت: با توجه به طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و افزایش مراکز خدمت‌رسانی به مردم، امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء خدمات این شرکت و رشد و تعالی آبفای اشکذر در همه حوزه‌ها باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های "رضا چهره‌آزاد" مدیر اداره آب و فاضلاب شهری و "کاظم اخلاقی" مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اشکذر تقدیر بعمل آمد و طی حکمی از سوی مدیرعامل آبفای استان یزد "ابوالقاسم نصیری" بعنوان مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اشکذر معرفی شد.