به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی با حضور فرماندار شهرستان، معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی، پیرامون هوشمندسازی ارتباط ضابطین قضایی و دستگاه قضا در شهرستان اشکذر بحث و تبادل‌نظر شد.

سعیدرضا پارسائیان معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان در این نشست با اشاره به ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌ها و تسریع در انجام خدمات قضایی، اظهار کرد: تحقق هوشمندسازی فعالیت‌های قضایی براساس سند تحول قوه قضاییه، کاهش مراجعات مردم، کاهش زمان و هزینه رسیدگی، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها وافزایش میزان رضایت‌مندی دوسویه را به دنبال خواهد داشت.

هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این نشست با اشاره به ضرورت دقت و سرعت انعکاس تحقیقات و گزارش‌های ضابطین قضایی به دادگستری، گفت: توسعه استفاده از سامانه‌های الکترونیک در قوه قضاییه نقش بسیار اثرگذاری در سرعت و سهولت خدمات قضایی خواهد داشت.

فرماندار اشکذر افزود: تحقق دادرسی‌های الکترونیک بویژه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، تسهیل دسترسی مردم به عدالت و حفظ کرامت انسانی و افزایش رضایتمندی عمومی را در پی خواهد داشت و در این راستا ازهیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.