فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که با حضور رئیس اداره سنجش سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا برگزار شد، گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان با تشکیل جلسات داخلی و برنامه ریزی، مقدمات را برای اسکان مناسب مهمانان نوروزی در مدارس  فراهم کرده است.

 

محمدعلی شاه حسینی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب آموزش و پرورش شهرستان در سال 97 اظهار داشت: امسال برای پنجمین بار متناوب، شهرستان رتبه اول کنکور سراسری را در استان به خود اختصاص داد ، هم چنین شورای آموزش و پرورش شهرستان به عنوان سه شورای برتر استان انتخاب گردید که این موفقیت ها مرهون تلاش و زحمات مربیان و معلمانی است که در مناطق مختلف شهرستان و در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور منظم، فعال و موثر اعضا در جلسات شورای آموزش و پرورش، بر لزوم تدوین سیاستگذاری های حوزه آموزش و پرورش شهرستان در سال جدید با بهره گیری از نظرات مشورتی نخبگان و فرهنگیان پیشکسوت که در این زمینه صاحب نظر هستند تاکید کرد.

 

فرماندار اشکذر  خاطر نشان کرد: جلب و جذب حمایت های خیرین در جهت بالا بردن سطح  بازسازی و نوسازی مدارس و مباحث فرهنگی و تربیتی آنها و هم چنین ارتقاء سطح کیفیت آموزش از جمله اهداف مهمی هستند که باید در سال جدید و با همفکری اعضای شورا در یک پروسه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت محقق شود.

 

در پایان این جلسه از اعضا شورای آموزش و پرورش و دستگاه های های برتر در حوزه سواد آموزی شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.