سرپرست فرمانداری اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، با حضور مدیرکل راه آهن استان، مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن اشکذر بررسی شد.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر به بازدید صورت گرفته در ماه گذشته از این ایستگاه اشاره و بر ارتقاء وضعیت این ایستگاه جهت افزایش میزان خدمات دهی به مسافران تاکید کرد.

 

هادی هادی نسب ساماندهی مسیر دسترسی شهروندان به این ایستگاه، اتمام پل زیرگذر، احداث مسجد، توسعه فضای سبز، احداث سکو دوم و حصارکشی محدوده ریل قطار را از جمله مسائل ایستگاه راه آهن اشکذر عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرستان آمادگی دارد با تعامل و همکاری اداره راه آهن استان برای برطرف کردن این مشکلات که مورد مطالبه مردم است مشارکت کند.

 

مدیرکل راه آهن استان به اجرای خط دوم راه آهن بافق - زرین شهر اشاره و گفت:با توجه به اینکه بخشی از این پروژه در محدوده شهرستان اشکذر است، اجرای این پروژه می تواند نقطه قوتی برای ظرفیت ریلی شهرستان به شمار رود.

 

سید مصطفی داوودی مهم‌ترین مزیت دو خطه شدن شبکه ريلي استان را افزايش ظرفيت شبکه ريلي در کنار ارتقاء ايمني سفرهاي ريلي اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر به دليل يك خطه بودن خطوط ريلي، قطارها به صورت رفت و برگشتي روي يك خط در حال حركت هستند،از اين رو پيش‌بيني مي‌شود با دو خطه كردن خطوط، ۲۰ درصد به ظرفيت موجود اضافه شود.

 

وی ابراز امیدواری کرد مسائل و مشکلات ایستگاه راه آهن اشکذر در یک محدوده زمانی شش ماهه و با مشارکت شهرستان مرتفع شود.