با معارفه رئیس جدید؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در حاشیه آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید پست‌بانک اشکذر با تقدیر از عملکرد این بانک به‌ویژه در روستاهای این شهرستان افزود: سابقه پست‌بانک نشان می‌دهد این بانک به‌عنوان مردمی‌ترین تشکل پولی و مالی همواره در راستای اهداف دولت‌ها و در خدمت ملت بوده است.

 

فرماندار اشکذر با اشاره به شرایط و پتانسیل‌های این شهرستان به لحاظ گستردگی روستاها به‌ویژه در بخش مرکزی اظهار داشت: این فضا فرصتی مناسب برای رشد و توسعه افزون‌تر این بانک است و مجموعه فرمانداری از این مهم حمایت می‌کند.

 

وی اخلاق نیکو و سرعت در خدمت‌رسانی را مهم‌ترین راه گسترش و جذب مردم مخصوصاً روستاییان به این بانک برشمرد و عنوان داشت: با توجه به قرارداد منعقدشده پست‌بانک و وزارت کشور به‌ویژه در خصوص تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی لزوم حمایت از شوراها، دهیاران و روستاییان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

 

مدیر شعب پست‌بانک استان یزد نیز بابیان اینکه این بانک تنها از 30 درصد ظرفیت واقعی خود در روستاها بهره می‌برد اضافه کرد: پست‌بانک با استفاده از نرم‌افزارهای جدید و به‌روز درصدد است تا ضمن جلب و جذب بیشتر جامعه هدف خود نسبت به توسعه و ترویج خدمات بانکی اقدام نماید.

 

"علی قاسمی" با ابراز رضایت از وضعیت کنونی شعب و باجه‌های پست‌بانک در شهرستان اشکذر از آمادگی مجموعه تحت امر خود برای گسترش خدمات و پرداخت تسهیلات به‌ویژه در روستاهای این شهرستان خبر داد.