به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" در نشست شورای اسلامی شهرستان اشکذر گفت: شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولین و زبان گویای آن‌ها هستند و شایسته است این نقش مهم وضعیتی کاربردی‌تر از گذشته در حوزه‌های مختلف به خود بگیرد.

 

فرماندار اشکذر برگزاری نشست‌های مستمر با مسئولین شهرستانی و استانی را به‌عنوان یکی از این اقدامات عنوان کرد و افزود: ضروری است اعضای شورای شهرستان با بررسی موانع و مشکلات جامعه و انعکاس آن به شورای اسلامی استان نسبت به تصحیح قوانین و امور اجرایی همت گمارند.

 

وی با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت شورای استان برای رفع مشکلات مردم به‌ویژه در خصوص اشتغال نیز افزود: افزایش میزان اشتغال اکنون به‌عنوان یکی از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود و شهرستان اشکذر به لحاظ برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد قابلیت‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد.

 

اعلام آمادگی برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران نکته دیگری بود که فرماندار اشکذر بر آن تأکید نمود و افزود: با اجرای طرح‌های متنوع دولت به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذار به‌ویژه در روستاها و شهرهای کوچک این فرمانداری آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌هایی که خط قرمزهای زیست‌محیطی را رعایت نمایند اعلام می‌دارد.