به مناسبت هفته دولت؛

استاندار یزد از روستای سیل‌زده زربند بازدید کرد

استاندار یزد همزمان با هفته دولت و در نخستین سفر شهرستانی خود به همین مناسبت، از روستای سیل زده زربند بخش خضرآباد در شهرستان اشکذر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، مهران فاطمی روز جمعه به مناسبت هفته دولت به شهرستان اشکذر سفر کرد و ضمن بازدید از مناطق سیلزده، در جلسه کارگروه توسعه این شهرستان شرکت کرد.

استاندار یزد در بدو ورود خود به این شهرستان، راهی بخش خضرآباد شد و از روستای زربند بازدید کرد و از نزدیک در جریان خسارات سیل به راه، مزارع و خانه های روستایی قرار گرفت.

فرماندار اشکذر نیز در این بازدید با بیان اینکه احداث دیوار ساحلی در این روستا ضروری است، از استاندار خواستار صدور دستور به دستگاه های متولی برای احداث این دیوار شد.

روح الله ردائی با بیان اینکه در زمان بروز سیل دو هفته گذشته در این منطقه با کمبود ماشینآلات و تجهیزات فنی مواجه بودیم، گفت: پس از پیگیری‌های بسیار، از ماشین آلات فولاد آلیاژی برای رسیدگی به روستاهای سیل زده استفاده کردیم.

گفتنی است؛ امام جمعه بخش خضرآباد، فرماندار اشکذر و معاونان وی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان اشکذر، استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

استاندار یزد، هفته دولت را در استان یزد دوهفته و از 27 مرداد تا 9 شهریورماه اعلام کرد.