به مناسبت هفته دولت؛

استاندار یزد از روستای سیل زده مرزانک بخش خضرآباد بازدید کرد

استاندار یزد همزمان با هفته دولت و در نخستین سفر شهرستانی خود به همین مناسبت، از روستای سیل‌زده مرزانک در بخش خضرآباد شهرستان اشکذر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دکترمهران فاطمی روز جمعه به مناسبت هفته دولت به شهرستان اشکذر سفر کرد و به دیدار مردم در مناطق سیل زده این شهرستان رفت.

وی با حضور در روستای سیل زده مرزانک، با اعضای شورای روستای مرزانک دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه و خسارت‌های ناشی از سیل قرار گرفت.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه این روستا در بالادست نیاز به سیل بند دارد، اظهار داشت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت آب منطقه ای هرچه سریعتر در این زمینه اقدام کنند.

مهران فاطمی با اشاره به درخواست ها و انتظاراتی که مردم از اعضای شورای اسلامی روستا و دهیار دارند، گفت: مسئولان مربوطه در شهرستان اشکذر و استان یزد هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات روستاهای سیلزده بخش خضرآباد اقدام کنند.

استاندار یزد پس از بازدید از روستای مرزانک، با حضور در گلزار شهدای چرخاب، به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

گفتنی است؛ امام جمعه بخش خضرآباد، فرماندار اشکذر و معاونان وی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان اشکذر، استاندار را در این بازدیدها همراهی کردند.

استاندار یزد، هفته دولت را در استان یزد دو هفته و از 27 مرداد تا 9 شهریورماه اعلام کرد.​​​​​​​