معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دومین جلسه برنامه ریزی طرح مواسات و همدلی مومنانه شهرستان اشکذر به ریاست "پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور روسای ادارات جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و صنعت، معدن و تجارت شهرستان  با موضوع  ساماندهی جذب کمک های خیری واحدهای صنعتی معدنی و کشاورزی برگزار شد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر با بیان اینکه در جهت اجرایی کردن توصیه رهبر انقلاب مبنی بر ایجاد طرح مواسات و همدلی مومنانه به منظور رسیدگی به فقرا و آسیب دیدگان متاثر از  بیماری کرونا تاکنون تلاشهای خوبی در شهرستان صورت گرفته و مورد استقبال مردم و واحدهای تولیدی قرار گرفته است، افزود: در مرحله اول اجرای این طرح در شهرستان با همکاری مرکزی نیکوکاری مسجد النبی و ناحیه مقاومت بسیج تعداد 300 بسته معیشتی و حمایتی ببین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مصطفی پور دهقان اظهار داشت: انتظار می رود تا  با همکاری دستگاه‌ های شهرستانی و بهره‌گیری از ظرفیت صنایع، فعالان عرصه‌های مختلف کشاورزی و دامداری و شرکت‌های تعاونی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی نیز بتوانیم بخشی از نیازهای کسانی که به خاطر کرونا معیشت آنان دچار مشکل شده است را در آستانه ماه مبارک رمضان تأمین کنیم.

 

وی انسجام و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی و انجام تدابیر لازم برای تداوم این امر خداپسندانه در بین ادارات بهزیستی، کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شهرستان و پرهیز از هر گونه موازی کاری در این زمینه را خواستار شد.

 

در این جلسه مقرر گردید در جهت مشارکت کلیه اقشار مردم، کارمندان دولت و واحدهای تولیدی شماره حساب موسسه خیریه حضرت سیدالشهداء اشکذر جهت تمرکز جمع آوری کمک های مالی مردمی به اطلاع عموم رسانده شود.