فرماندار اشکذر تاکید کرد:

استمرار مأموریت کمیته های ستاد خدمات سفر شهرستان اشکذر تا پایان سفرهای نوروزی/ضرورت توجه ویژه به جاده یزد- خضرآباد در تعطیلات پایانی نوروز

روح‌الله ردائی، فرماندار شهرستان اشکذر در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر بر استمرار مأموریت کمیته‌های این ستاد تا پایان سفرهای نوروزی بویژه ضرورت توجه به جاده یزد- خضرآباد در تعطیلات پایانی نوروز تأکید کرد..

روح‌الله ردائی، فرماندار شهرستان اشکذر در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر بر استمرار مأموریت کمیته‌های این ستاد تا پایان سفرهای نوروزی بویژه ضرورت توجه به جاده یزد- خضرآباد در تعطیلات پایانی نوروز تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذ،  روح الله ردائی اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان اشکذر قبل از عید نوروز با تشکیل جلسات متعدد شروع به کار کرد و کمیته های ذیل این ستاد نیز فعالیت های خود را تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهند داد؛ البته تلاش شده است با آسیب‌شناسی نوروز سال گذشته نقاط ضعف مرتفع گردد.

ردائی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و همدلی خوبی میان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد؛ با قدردانی از دست‌اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر، بر استمرار مأموریت دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران تا پایان سفرهای نوروزی تاکید کرد.

 وی همچنین با بیان اینکه پتانسیل ییلاقات بخش خضرآباد، سفر در روزهای پایانی نوروز به این بخش را افزایش خواهد داد، افزود: باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود تا با نهایت تلاش بتوانیم در راستای کاهش تصادفات و عدم رخداد حوادث در این ایام گام برداریم.

 فرمانده شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برای روزهای پایانی تعطیلات با اجرای طرح ویژه ترافیکی و ایمنی با همکاری اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و راهداری، روزهای خوبی برای مسافران  و همشهریان رقم بخورد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در پایان با اشاره به استقرار ایستگاه نوروزی جاده یزد- خضرآباد که به همت فولاد آلیاژی ایران راه اندازی شده است؛ تصریح کرد: فعالیت این ایستگاه در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و باید با همه توان خدمت‌رسان مسافران باشند.