فرماندار اشکذر خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ هم‌زمان با 25 تیرماه سالروز تشکیل «تأمین اجتماعی» فرماندار اشکذر ضمن حضور در شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان با رئیس و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر در دیدار کارکنان بابیان عملکرد قابل‌تحسین شعبه تأمین اجتماعی اشکذر در جلب رضایت حداکثری مراجعین گفت: با توجه به حجم، نوع فعالیت و همچنین اهمیت خدمات درمانی برای جامعه هدف، کسب این میزان از رضایت شهروندان تلاش و جدیت بالای پرسنل را نشان می‌دهد.

 

«محمدعلی شاه‌حسینی» با اشاره به مؤلفه‌های موفقیت اداری؛ همکاری و همراهی تمامی کارکنان را برای رسیدن به اهداف کلان سازمان ضروری دانست و تصریح نمود: گزارش این اداره در حوزه‌های تولید، کارگری و تحقق درآمدها در شهرستان مطلوب بوده که رسیدن به این موفقیت شایسته تقدیر است.

 

وی بابیان اینکه در شرایط کنونی کشور حفظ تولید و اشتغال پایدار در اولویت نخست قرار دارد عنوان داشت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها ضمن استیفای حقوق دولت و ملت شرایط را برای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی فراهم کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به شرایط اقتصادی و مشکلات پیشروی تولیدگران ادامه داد: شایسته است کارکنان این سازمان نیز همچون گذشته ضمن رعایت شرح صدر تمام همت خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به‌کارگیرند.

 

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اشکذر نیز در صحبت‌های خود ضمن ارائه گزارشی از تحقق درآمدهای این سازمان طی یک سال گذشته گفت: شعبه تأمین اجتماعی شهرستان همواره در کنار تولیدکنندگان بوده است و در آینده نیز تمام همت خود را برای یاری آن‌ها به کار خواهد بست.