معاون فرماندار اشکذر:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ معاون فرماندار در جلسه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر حمایت دولت تدبیر و امید از تولیدات داخلی گفت:مجموعه مدیریتی شهرستان در تلاش است تا با فراهم کردن زیر ساختهای توسعه و رونق بازار زمینه ایجاد خلاقیت در تولید و رونق اقتصادی بازار را فراهم آورد.

 

"علیرضا  ابو الحسنی " افزود:بازار نقش مهمی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه اعضای این کمیسیون و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی برای تنظیم بازار بر عهده دارند.


وی بر نظارت دقیق متولیان بر قیمت ها بویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد  و وظیفه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار را نظارت جدی بر نحوه قیمت گذاری و توزیع  عادلانه کالاها با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی در شهرستان برشمرد.

 

معاون فرماندار اشکذر با بیان اینکه اصناف نقش مهمی در اجتماع نیز دارند و می توانند در عرصه های مختلف جامعه از جمله فرهنگی و اجتماعی نقش ایفاء کنند خواستار همکاری و همیاری بیشتر آنها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهرستان شد .

 

 وی همچنین به نارضایتی برخی از شهروندان در خصوص کیفیت نان اشاره کرد و گفت : باید عوامل کیفیت پایین نان در شهرستان  بررسی و مشکلات مرتفع گردد.


معاون فرماندار اشکذر در پایان جلسه  ضمن تقدیر از همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن شهرستان از آنها خواست تا با اشراف دقیق و کامل به قانون ، مجموعه مدیریت شهرستان را در راستای اهداف دولت تدبیر و امید که همانا کسب رضایت عمومی است یاری کنند.