اعلام آمادگی انجمن صنایع همگن آجر و فرآورده‌های نسوز برای پشتیبانی از ستاد اربعین حسینی شهرستان اشکذر

مدیران عامل واحدهای تولیدی آجر شهرستان اشکذر در نشستی که به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر برگزار شد؛ برای پشتیبانی و تأمین اقلام مورد نیاز موکب شهرستان اشکذر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، در نشستی به ریاست روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران عامل واحدهای تولیدی آجر شهرستان اشکذر، پیرامون مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی آجر و همچنین پشتیبانی و جذب کمک‌های مردمی و خیرین ستاد اربعین حسینی (ع) شهرستان اشکذر برگزار شد.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست پس از استماع صحبت‌های مدیران عامل واحدهای تولیدی آجر، خاطرنشان کرد: اگرچه باتوجه به استقرار برخی از صنایع و واحدهای تولیدی آجر خارج از شهرک‌های صنعتی و در مسیر جاده دسترسی به روستای علی آباد، تأمین زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز باید توسط خود صاحبان این صنایع صورت پذیرد؛ اما تلاش می‌کنیم در این خصوص تسهیلگری لازم را به عمل آوریم.

ردائی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی فخاران و مدیران عامل واحدهای تولیدی آجر، ضرورت پیگیری و اقدامات لازم درخصوص تخصیص آب شرب از سوی آب منطقه‌ای، مذاکره با مدیران مخابرات و تکمیل و تأیید طرح بهسازی جاده دسترسی جهت اجرا، را یادآور شد و در این خصوص قول مساعدت و پیگیری داد.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه به محدودیت‌های دو سال گذشته درخصوص مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: با عنایت به شرایط موجود کرونایی، پیش‌بینی می‌گردد مراسم پیاده‌روی پرشور و معنوی اربعین امسال با استقبال زیادی روبرو شود و پشتیبانی و پذیرایی از عاشقان سرور و سالار شهیدان که رنج سفر را در این ایام به جان می خرند، توسط مردم، اصناف، کارخانجات، خیّرین صورت می‌گیرد.

مدیران عامل واحدهای تولیدی آجر شهرستان اشکذر نیز در این نشست ضمن بیان مسائل و مشکلات خود بویژه موضوعات مشترک آب شرب، مخابرات و جاده دسترسی، برای پشتیبانی و تأمین اقلام مورد نیاز موکب شهرستان اشکذر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند. ​​​​​​​