به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، بلوار سرداران شهید عباسعلی و علی خبیری در شهر مجومرد با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، معاونین فرمانداری، شهردار مجومرد، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، مادر شهیدان خبیری و جمعی از خانواده شهدا و شهروندان مجومرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اشکذر در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش شهرداران اشکذر و مجومرد بخاطر احداث و تکمیل این پروژه، اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم از خون شهیدان به خوبی پاسداری کنیم و ادامه‌دهنده راه و رسم آنان باشیم.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به همکاری خوب شهرداری‌های اشکذر و مجومرد در رابطه با این پروژه، خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش این دو نهاد در راستای حفظ وحدت و همدلی بیشتر در سطح شهرستان شد.

"سیدهادی حسینی" شهردار مجومرد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری خوب شهرداری اشکذر درخصوص پروژه بلوار سرداران شهید خبیری، گفت: پروژه آسفالت باند دوم بلوار سرداران شهید خبیری شهر مجومرد در مسیری به طول 1100 متر و با اعتبار 8 میلیارد ریال اجرا شده است.

گفتنی است همزمان با افتتاح این پروژه چند اصله نهال مثمر با نام و یاد شهدا، توسط مسئولان و شهروندان در بلوار مزبور غرس شد.