افتتاح مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اشکذر کاری ارزشمند و ماندگار

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر گفت: افتتاح مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) با همه سختی‌ها، کاری است شیرین و اجر و پاداش بالایی دارد و کاری ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، صبح روز شنبه ششم اسفندماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان و جمعی از اهالی محله پشت باغ، مؤسسه خیریه ابوالفضلی اشکذر افتتاح شد.

حجةالاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر در این مراسم با ابراز خرسندی از اقدام هیئت ابوالفضلی پشت باغ اشکذر، به فعالیت‌های معمول هیئات مذهبی اشاره‌ کرد و گفت: باید از این هیئت به جهت توسعه فعالیت‌های خود در مسیر کارهای نیک و خیر، تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: این هیئت علاوه بر گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی به اقدامات خيرخواهانه نیز می‌پردازد که بسیار ارزشمند است.

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر نیز با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، گفت: توفیق بزرگی نصیب اعضای این مؤسسه شده چراکه با همه سختی‌ها، این کار شیرین، اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.

ردائی در ادامه بیان کرد: دشمن می خواهد شرایط را به گونه ای تغییر دهد که ارزش ها برای ما بی ارزش شوند؛ اما سخت در اشتباه است و ما هر روز شاهد اقداماتی شایسته مانند فعالیت‌های خیرخواهانه مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) هستیم.

وی همچنین با اشاره به روز جانباز گفت: امروز شاهد حضور جانباز سرافراز حاج حسین خسروخاور رزمنده ایثارگری در شهرستان بودیم که قریب ۴۰ سال رنج و سختی آسیب ناشی از موج انفجار را تحمل کرده است و همچنان استوار پای نظام و انقلاب ایستاده و اسوه ارزشمندی برای ماست.

گفتنی است ساختمان مؤسسه خیریه ابوالفضلی اشکذر در زمینی به مساحت 400 متر مربع با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث شده است و در آغاز کار به تهیه و توزیع 23 سری جهیزیه به ارزش کلی 30 میلیارد ریال و همچنین تهیه 300 بسته معیشتی به ارزش 2500 میلیون ریال پرداخته است.