در هفته دولت انجام می‌شود:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و یاران وفادارش را به دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت و همشهریان عزادار و متدین شهرستان اشکذر تسلیت گفت و از عزاداران حسینی خواست: در این شرایط خاص شیوع بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، کادر درمان و مدافعان سلامت را یاری نمایند.

هادی‌نسب همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت؛ روز پزشک و روز کارمند را به پزشکان، مدافعان سلامت و همه خدمتگزاران دولت در شهرستان اشکذر تبریک و تهنیت گفت.

وی افزود: در این سال‌ها باوجود محدودیت‌های سیاسی و اقتصادی در کشور، طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی اجرا شده است که به سهم خود از همه دست‌اندرکاران و مجریان این پروژه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر بیان داشت: امسال هم در هفته دولت 73 طرح و پروژه عمرانی و صنعتی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 2900 میلیارد ریال به مرحله بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد رسید که دو واحد تولیدی کاشی و سرامیک، پیست دوچرخه سواری پارک بزرگ‌شهر، صدرشیمی‌گستران، پرورش شترمرغ و سردصنعت و ... از جمله این پروژه‌هاست.