باهدف افزایش نشاط در جامعه؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "شاه‌حسینی" فرماندار به‌اتفاق "جعفری پور" شهردار و کارشناس امور بانوان فرمانداری از پارک در حال احداث بانوان اشکذر بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید، فرماندار به اهمیت نشاط و شادابی در جامعه به‌طور ویژه در بین بانوان اشاره کرد و گفت: ازجمله مواردی که روحیه مثبت و عالی را در جامعه افزایش می‌دهد ایجاد بوستان‌ها می‌باشد.

 

وی با اشاره به تأثیرگذاری محیط پیرامونی بر انسان گفت: بوستان‌های محلی علی‌رغم تأثیرات فراوان، بر تعدیل آلودگی‌ها و ریز گردها مؤثر بوده محیط زیستی بانشاط را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

 

شاه‌حسینی باخدا قوت به مجموعه شهرداری اشکذر و به‌خصوص شهردار محترم افزود: تلاش‌ها و پیگیری‌های شما در جهت افزایش رفاه و آسایش شهروندان قابل‌تقدیر است.

 

جعفری پور شهردار اشکذر نیز به نقش و جایگاه بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت: حضور فعال بانوان در اجتماع زمینه‌ساز پویایی و تحرک خانواده‌ها را فراهم می‌کند.

 

وی گفت: اهمیت توسعه فضاهای شهری در رأس امور کاری شهرداری قرار دارد و در همین راستا تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا پروژه پارک بانوان اشکذر با متراژی بالغ‌بر پانزده 15 هزار مترمربع را تا پایان سال به اتمام برسانیم و میزبان شایسته‌ای برای گردشگران و میهمانان نوروزی در این بوستان زیبا باشیم.