به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در پنجمین نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر که به‌منظور ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی 98-97 برگزار شد گفت: مهم‌ترین موضوع در ساماندهی نیروی انسانی حفظ و بهبود وضعیت آموزشی است.

 

فرماندار اشکذر ادامه داد: کیفیت آموزشی دانش آموزان سطح شهرستان، اکنون به‌عنوان مطالبه عمومی تبدیل‌شده است و ضروری است مسئولین آموزش‌وپرورش ضمن بهره‌مندی از تمام ظرفیت خود زمینه را برای پاسخ‌گویی مناسب به این درخواست مردمی فراهم نمایند.

 

وی بابیان اینکه "مبادا مشکلات جانبی ما را از توجه به این مهم غافل کند"افزود: دستگاه‌های فرهنگی و خیرین شهرستان آمادگی دارند آموزش‌وپرورش را برای تحقق درخواست شهروندان یاری دهند تا دانش آموزان شهرستان با خیالی آسوده سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند.

 

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اشکذر به لزوم جلب و جذب کمک‌های خیر برای انجام تمامی برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: آموزش‌وپرورش به لحاظ نیروی انسانی مجموعه‌ای بزرگ است و کمک به آن اثرات مثبتی برای کل جامعه به دنبال دارد.

 

شاه‌حسینی بابیان کاستی‌های منابع مالی دولتی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی اصرار ورزید و اهتمام بیشتر اولیا و دهیاری‌ها در ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان روستایی را خواستار شد.

 

اعضای شورای آموزش‌وپرورش نیز در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت بهبود وضعیت آموزشی مدارس، توجه به شاخص‌های بومی را در اجرای طرح «ساماندهی نیروی انسانی» خواستار شدند.