انتخابات؛ محور سخنان مسئولان شهرستان اشکذر در یادواره شهدای کذاب/ روح‌الله ردائی: دشمن به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات است/ امام جمعه خضرآباد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی رمی استکبار جهانی است/ فرمانده ناحیه مقامت بسیج اشکذر: امروز عمل به وصیت شهدا حضور در انتخابات است

مسئولان شهرستان اشکذر در مراسم یادواره شهدای روستای کذاب و نمازجمعه خضرآباد بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفند و آثار آن تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر: روح‌الله ردائی در مراسم یادواره شهدای روستای کذاب و نماز عبادی و سیاسی بخش خضرآباد با اشاره به حوادث رقم خورده پیرامون جریان مهسا امینی گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن با غول رسانه‌ای، برنامه‌ریزی خود پیرامون جریان مهسا امینی بسیار خوب انجام داد؛ دشمن برای انتخابات امسال ایران آماده می‌شد اما خوشبختانه عزیزان امنیتی کشور همه نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کردند.

ردائی افزود: یک نمونه از نقش‌های شوم دشمنان اتفاق ناگوار کرمان را رقم زد و موجب خونین شدن تعدادی از هم‌وطنان عزیز وآن کودک معروف به کاپشن صورتی گوشواره قلبی شد، آنها چه گناهی داشتند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ناامنی در کشور ماست می‌خواهد نارضایتی مردم را رقم بزند؛ دشمن از حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه‌های مختلف در طول 45سال گذشته واهمه دارد در حال حاضر می‌خواهد مردم پای صندوق رأی نیایند.

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه سخنان خود با اشاره به راهپیمایی پرشور و حماسی عید انقلاب مردم در سراسر کشور گفت: مقام معظم رهبری فرمودند این حضور پرشور و باشکوه مردم را به حساب نداشتن گلایه از کم‌کاری مسئولان نگذارند؛ آری ضعف وجود دارد، مشکلات اقتصادی داریم اما امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده کشور ایران در مسائل اقتصادی نیز همچون مسائل سیاسی و امنیتی و نظامی قوی شود.

ردائی در ادامه افزود: دیگر گزینه نظامی آمریکا روی میز نیست و این نشان دهنده اقتدار کشور و برکت خون شهدای نظام جمهوری و دیگر شهدا در سوریه و غزه و لبنان و عراق و البته حاصل صبر و ایستادگی مردم انقلابی ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان اشکذر در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای کذاب به ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، بزرگترین رویداد سیاسی امسال کشور اشاره و خاطر نشان کرد: تک تک شهدا، یک بند از وصیت‌نامه شان به ولایت فقیه اشاره دارد حضرت آیت‌الله خامنه‌ایی(مدظله العالی) قریب یک‌سال است که شرایط انتخابات را به مردم گوشزد می‌کنند؛ نقش و وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

حجت‌الاسلام غالبی امام جمعه خضرآباد نیز در خطبه‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: انتخابات متعلق به همه مردم کشور است و همه حق دارند در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مگر کسی که برای حج ثبت‌نام نکرده می‌تواند ادعا کند که او را به سفر مکه بفرستند؟! کسی که در انتخابات شرکت نکند پشت به کشور کرده؛ پشت به خانه ملت کرده و حق اظهار نظر خود پیرامون مسائل کشور را نادیده گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: انشاالله مردم ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با رأی خود استکبار جهانی را رمی خواهند کرد.

سرهنگ هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر نیز در این مراسم با اشاره به وصیت شهدا، خاطرنشان کرد: شهدا اکثریت به گوش‌دادن به فرامین ولی فقیه وصیت کرده‌اند؛ وی افزود: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال جاری بر مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند تأکید دارند و امروز عمل به وصیت شهدا یعنی اطاعت از دستورات ولایت، پس همه برای اقتدار و امنیت ایران حضوری پرشور در انتخابات امسال خواهیم داشت

گفتنی است در این نشست امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، نماینده مردم  شریف یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی، فرمانده فراجا و جمعی دیگر از مدیران ادارات شهرستان اشکذر نیز در این نشست حضور داشتند.​​​​​​​