رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر؛

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی و روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛"علیرضا ابوالحسنی"معاون فرماندار شهرستان اشکذر در نشست رابطین و نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های هفته کار و کارگر برگزار شد اظهار داشت: سال جاری با درایت مقام معظم رهبری به نام سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین شده است و انتظار می‌رود با حرکت جهادی بتوانیم شاهد تحول بنیادین در این عرصه باشیم.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اشکذر در نشست با اشاره به رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: انتخابات در ایران تجلیگاه وحدت، شکوه و صلابت مردمی است که جهان بارها شاهد و ناظر آن بوده است.

 

ابوالحسنی بابیان اینکه فعالین عرصه کار و تلاش باید جامعه کارگری را برای حضور پرشور در این رویداد ملی تشویق و ترغیب نماید اظهار داشت: انتخابات در کشور هرچه قدر باشکوه‌تر برگزار گردد قدرت و اقتدار نظام را مستحکم‌تر می‌سازد و زمینه تحقق شعار مردم‌سالاری دینی موردنظر مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

 

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود کارگران را بازوان توانمند جامعه برای تحرک و پویایی و سربازان عرصه کار و تلاش برای موفقیت کشور عنوان کرد و افزود: سال 96 فرصت تجلی و بروز و ظهور ظرفیت‌های این قشر از جامعه است و می‌طلبد با همکاری و تعامل بیشتر زمینه رفع مشکلات آن‌ها فراهم گردد.

 

معاون فرماندار اشکذر در پایان این نشست از رابطین نمونه این واحدها با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر کرد.