به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان، در نشستی که به منظور ساماندهی واحدهای تجاری جاده ترانزیتی شمال-جنوب برگزار شد؛ با انتقاد از وضعیت نابسامان حاشیه این جاده، گفت: همه دستگاه‌های مربوطه باید با قاطعیت هرچه تمام با همکاری و هماهنگی شهرداری نسبت به ساماندهی حاشیه این جاده اقدام نمایند.

هادی‌نسب با بیان اینکه جاده ترانزیتی شمال-جنوب کشور، یک شاهراه ارتباطی اصلی و محل تردد خودروها و کامیون‌های متعددی از نقاط مختلف کشور است؛ خاطرنشان کرد: مدیران باید درخصوص مرتفع نمودن مشکلات مربوط به این جاده نگاهی فرامنطقه‌ای داشته باشند و با اجرای به موقع مصوبات این جلسه از تصمیمات اجتهادی خودداری کنند.

وی در ادامه این نشست گفت: ما میراث‌دار تصمیمات غیرمعقولی هستیم که مشکلات و معضلات آن گریبان‌گیر شهروندان و مسافران شده است و اکنون باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشیم و نباید در این راه از هیچ تلاشی مضایقه کنیم.

فرماندار شهرستان اشکذر تصریح کرد: انتظار می‌رود باتوجه به حضور مهمان ناخوانده کرونا و نزدیک بودن فصل بهار و نوروز، ادارات ذیربط ضمن ساماندهی حاشیه جاده سنتو و نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌ها و الزامات بهداشتی، نسبت به اجرای مصوبات شورای ترافیک و اصلاح جاده سنتو در محدوده حجت‌آباد اقدام نمایند.