به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، نشست شورای اداری شهرستان با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار، ائمه جمعه شهرستان، معاونان فرمانداری، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری در فضای باز مجموعه گردشگری بیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

هادی هادی‌نسب فرماندار اشکذر در این نشست ضمن عرض تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی، از وضعیت مطلوب همدلی و هماهنگی بین ادارات شهرستان تقدیر و تشکر نمود و با بیان اینکه انسجام و همدلی بین ادارات و کارکنان، مقدمه خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است؛ کسب موفقیت در حوزه‌های مختلف عمران و آبادانی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین امنیت و آرامش جامعه را مرهون تلاش همه ادارات شهرستان در سایه صمیمیت و همدلی دانست.

هادی‌نسب در ادامه با اشاره به انتخابات 1400، گفت: پیش‌شرط مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده، شور و نشاط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و بر لزوم همکاری دستگاه‌ها با فرمانداری و بخشداری‌ها به عنوان مجریان اصلی و ایجاد نشاط اجتماعی در فضای جامعه جهت مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران شهرستان نماینده مدیران کل استان هستند؛ خاطرنشان کرد: اینکه مدیران تصمیم‌گیری پیرامون مشکلات و مسائل شهرستان را به بعد از مشورت با مدیران کل موکول می‌کنند؛ پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه بارها و بارها تأکید کرده‌ایم که سلامت مردم خط قرمز ماست؛ افزود: با احداث صنایع جدید آلاینده در رشته‌های کاشی و سرامیک، ذوب فولاد و شیشه و غیره مخالفیم و انتظار داریم همه مسئولان شهرستان از این رویه حمایت کنند.

گفتنی است در این نشست برخی از مسئولان، به بیان مشکلات و مسائل مربوط به شهرستان و همچنین عملکرد ادارات مربوطه پرداختند. همچنین فرماندار اشکذر در پایان این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از "حسین هاتفی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر و "محمد دهقانی" جانباز هشت سال دفاع مقدس، با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.