شاه‌حسینی :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر: در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر؛ جلسه مشترک هیئت نظارت و اجرایی انتخابات برگزار و تعداد و محل شعب ثبت‌نام و اخذ رأی انتخابات اسفندماه شهرستان اشکذر مشخص شد.

 

"شاه‌حسینی"فرماندار اشکذر در این جلسه با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: هیئت اجرایی بازوی توانمندی در برگزاری انتخابات است و افراد این هیئت باید امین مردم باشند.

 

وی به اهمیت و حساسیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه تأکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف فرمانداری‌ها در کنار تأمین امنیت در شهرستان برگزاری شایسته انتخابات است که در این راستا باید در جهت برگزاری شکوهمند، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم تلاش شود.

 

فرماندار شهرستان به تأثیرگذاری انتخابات بر استمرار عظمت و قدرت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اوج تجلی همدلی و هم‌زبانی و اقتدار با برگزاری شکوهمند انتخابات اسفندماه ظهور و بروز خواهد شد.

 

رئیس هیئت اجرایی شهرستان اشکذر در ادامه گفت: اقدامات لازم در خصوص شرایط محیطی مناسب برای برگزاری انتخابات پرصلابت و شورآفرین مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است.

 

در ادامه جلسه و با تأیید اعضای هیئت اجرایی بیست‌وچهار شعبه ثبت‌نام و اخذ رأی شهر اشکذر و بخش مرکزی مشخص شد.