فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در نخستین کارگروه آرد و نان این شهرستان در سال جدید ضمن تاکید بر نظارت بر کیفیت عرضه نان توسط اعضای کارگروه، گفت: کیفیت پایین نان سبب می‌شود تا از میزان ماندگاری آن کاسته شود و ضرورت دارد تا تلاش اعضا در راستای عرضه نان با کیفیت و جلب رضایت مندی مردم باشد و این دو موضوع در اولویت اول کارگروه آرد و نان شهرستان باشد.

 

هادی هادی نسب افزود: با توجه به دغدغه‌های مردم در این روز‌ها و نگرانی آن‌ها از شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی در نانوایی‌های شهرستان لازم و ضروری است و بازرسین صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت و اتحادیه نانوایان باید بازدیدهای سرزده خود را به ‌طور مستمر در دستور کار داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: برنامه ریزی ساعت کار نانوایی های شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان باید به نحوی باشد تا ضمن تامین نان مورد نیاز مردم، طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

 

فرماندار اشکذر تاکید کرد: بازرسی ها از تمامی صنوف به ویژه نانوایی های شهرستان در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در واحدهای نانوایی، از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

 

در این جلسه در خصوص تصویب قیمت نان خشک در شهرستان بحث و تبادل و نظر شد.