معاون فرماندار اشکذر عنوان کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ باهدف اجرای اقدامات مؤثر در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع محیط‌زیست استان و معاون فرماندار اشکذر مباحث و موانع پیشروی مسائل زیست‌محیطی در شهرستان اشکذر بررسی شد.

 

معاون فرماندار اشکذر در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه توجه به حفاظت از آب، خاک و هوا را به‌عنوان نعمات الهی مهم برشمرد و اظهار داشت: بی‌توجهی به هریک از آنان می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به طبیعت و درنهایت به انسان وارد کند.

 

"علیرضا ابوالحسنی "با تأکید بر اهميت بالای محیط‌زیست در زندگی آحاد مردم و سلامتی شهروندان گفت: باید با تعامل و انجام برنامه‌ریزی‌های دقيق از همه توان شهرستان در حفاظت و صيانت از محیط‌زیست پیرامون استفاده کنیم.

 

وی آموزش و آگاهی بیشتر جامعه با مقوله محیط‌زیست را مهم‌ترین اقدام پیشروی این حوزه در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " عنوان کرد و افزود: در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید مسئولین شهرستان اشکذر نیز به‌منظور رفع مشکلات و موانع موجود در زمینه مسائل زیست‌محیطی برنامه‌ها و اقدامات جامعی در نظر گرفته‌اند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع محیط‌زیست استان نیز در صحبت‌های خود محیط‌زیست را امانتی الهی نزد مردم برشمرد افزود: همه آحاد جامعه وظیفه دارد از این نعمت الهی به‌درستی حفاظت کرده و آن را به نسل‌های آینده تحویل نماید.

 

" محمدرضا ذوالفقاری "جایگاه و موقعیت جغرافیایی شهرستان اشکذر را به دلیل قرابت به مرکز استان بااهمیت برشمرد و افزود: فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های مناسب در این منطقه برای پایش منظم مباحث زیست‌محیطی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 

وی در ادامه بر نقش بخش خصوصی و سمن‌ها در آموزش و افزایش آگاهی به مردم باهدف رفع خلأها و برطرف نمودن چالش‌های پیشروی مباحث زیست‌محیطی تأکید کرد.