به ریاست معاون فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر باهدف تشکیل کمیته‌های ده‌گانه و برنامه‌ریزی منسجم و منظم برای استقبال از میهمانان نوروزی به ریاست معاون فرماندار اشکذر برگزار شد.

 

"علیرضا ابوالحسنی " با تبریک ایام‌الله دهه فجر به حضار گفت: جاذبه‌های متنوع گردشگری، اماکن تاریخی فراوان، وجود بزرگ‌ترین باشگاه‌های سوارکاری اسب و توأمانی ییلاق و قشلاق در شهرستان اشکذر نشان از پتانسیل‌های بالای این منطقه در استان است و تلاش بیشتر مسئولین برای معرفی آن را می‌طلبد.

 

معاون فرماندار اشکذر به نام‌گذاری سال 95 به "سال خوش‌آمد گویی به یزد " اشاره کرد و افزود: با توجه به حضور بالای گردشگران داخلی و خارجی در سال آتی می‌طلبد مسئولین تمام همت خود را برای جذب حداکثری میهمانان و مسافران به کاربندند.

 

وی ادامه داد: درصورتی‌که برنامه‌ریزی مطلوب و هدفمند برای فراهم ساختن زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات صورت گیرد این مهم شدنی است.

 

این مقام مسئول با تقدیر از انجام‌وظیفه مطلوب کمیته‌ها در نوروز 94 تصریح کرد: قرار گرفتن شهرستان در مسیر کریدور شمال به جنوب فرصتی مغتنم را فراهم کرده تا با تنوع‌بخشی به خدمات و ارائه برنامه‌های فرهنگی بانشاط توقفگاهی مناسب را برای مسافران فراهم آوریم.

 

تشکیل کمیته‌های ده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر و تبیین شرح وظایف و ابلاغ مسئولین کمیته‌ها، توجه به مسائل بهداشتی به‌ویژه سرویس‌های بهداشتی و محل اسکان و سیما و منظر شهرها و ورودی‌ها و نظارت بر رستوران‌های بین‌راهی و اصناف شهرستان ازجمله تصمیمات مهم این جلسه بود.