فرماندار اشکذر؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان اشکذر به ریاست "شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر و با حضور "حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فخرالدینی" مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه فرماندار اشکذر با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهدا گفت: دهه فجر سند افتخار ملت و در تاریخ ایران اسلامی نقطه تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌آید.

 

وی با اشاره به اهمیت ارائه مبانی نظری تاریخ انقلاب به مردم و ترویج ارزش‌ها و آگاهی بخشی آن به عموم گفت: در آستانه سی و هفتمین سالروز یوم‌الله 22 بهمن با ارائه تحلیلی صحیح از مسائل گذشته و حال اجتماعی و سیاسی جامعه، می‌توان نگاهی به‌روز از انقلاب را فراروی مردم قرارداد.

 

وی به‌ضرورت استفاده از جوانان و نخبگان در برنامه‌های این ایام اشاره کرد و افزود: افزایش نشاط اجتماعی و شادی در برنامه‌ای مردم با خلاقیت و نوآوری و هنر می‌بایست بیش از گذشته در برنامه‌ها به‌کاربرده شود.

 

شاه‌حسینی بابیان این‌که سالگشت ایام فجر انقلاب و شعار سال؛ فرصتی مغتنم برای ایجاد وحدت در جامعه به وجود آورده گفت: افراط‌وتفریط همواره ضربه‌های خود را به جامعه و اسلام وارد کرده و معیار ما برای رسیدن به اهداف انقلاب می‌بایست رفتار بزرگان نظام باشد.

 

وی اظهار داشت: ایام مبارک فجر می‌تواند نویدبخش اجتماعی متحد باشد و در همین راستا شهرستان اشکذر نیز همسو با سایر استان اقدامات لازم را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فراهم خواهد کرد.

 

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین فخرالدینی به اهمیت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اشاره کرد و گفت: شادی و نشاط عمومی همراه با برنامه‌های متنوع و جذاب می‌تواند در انتقال صحیح ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل حاضر تأثیرگذار باشد.