فرماندار اشکذر در آیین خشت‌گذاری آموزشگاه 3 کلاسه نرگس:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آیین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه نرگس با حضور "محمد زهرائی" رئيس سازمان بسيج سازندگي كشور، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای بامکان بخش خضرآباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان اشکذر در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و همچنین یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و شهید مدافع حرم "محمدعلی الله‌دادی"، گفت: شهید الله‌دادی یکی از مدیران موفق و فرماندهان تیپ الغدیر بود و امیدواریم بتوانیم راه و مسیر این شهدا را ادامه دهیم.

هادی‌نسب در ادامه امکانات زیرساختی و توسعه‌بخشی در سطح روستاهای بخش مستعد خضرآباد در سال‌های اخیر را انگیزه‌ای برای مهاجرت معکوس مردمان این خطه دانست و اظهار کرد: درحال حاضر تلاش‌هایی در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و آموزشی نیز در جریان است.

عالی‌ترین مقام دولت شهرستان اشکذر از آغاز پروژه آبرسانی به 17 روستای بخش خضرآباد با اعتباری بالغ بر250 میلیارد ریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان تابستان سال آینده همه روستاهای این بخش از امکانات آب شرب و گاز برخوردار شوند.

هادی‌نسب در پایان با اشاره به آغاز احداث هفت آموزشگاه در شهرستان در روزهای اخیر و همچنین آیین خشت‌گذاری مدرسه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان خضرآباد، گفت: دست همه خیران و مسئولانی که پیگیراین حرکات عام‌المنفعه بودند را به گرمی می‌فشاریم و قدردان زحمات آنها هستیم.

گفتنی است مدرسه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان بخش خضرآباد با مشارکت گروه جهادی شهید الله دادی و به یاد 4000 شهید والامقام استان دارالعباده و دارالعلم استان یزد احداث خواهد شد.