استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، استاندار یزد در آیین بهره برداری همزمان از 47 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، درمانی و گردشگری شهرستان اشکذر با اعتباری بالغ بر 592 میلیارد تومان که در واحد سورنا کاغذ در شهرک صنعتی نیکو اشکذر برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گفت: ایجاد خود باوری در مردم یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

 

دکتر محمدعلی طالبی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد تا صنعت امروز کشور به خود باوری برسد و مرزهای ذهنی و محدودیت هایی که تا قبل از انقلاب اسلامی برای سرمایه گذاری در این حوزه وجود داشت را از بین ببرد.

 

استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد از استان هایی است که بیشتر توسعه و عمران را در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته ، اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، بخش خصوصی توانمند و نیروهای با انگیزه و تحصیل کرده منجر شد تا علی رغم همه مشکلات کشور از جمله دوران جنگ تحمیلی، شاهد شکوفایی بسیار خوبی در حوزه صنعت استان باشیم.

 

دکتر طالبی خاطر نشان کرد: شهرستان اشکذر با اتکا به ظرفیت و توانمندی های درونی خود رشد قابل توجهی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف داشته که رتبه های خوب این شهرستان در بخش صنعت ،کشاورزی، توسعه و عمران حوزه شهری و روستایی از جمله مهمترین آنها بوده است.

 

استاندار یزد به افتتاح واحد سورنا کاغذ اشاره و گفت: این واحد با اتکا به توانمندی های داخلی، ویژگی های اقتصاد مقاومتی، منطبق با نیاز و اولویت های استان و هم چنین توجه به مقتضیات زیست محیطی راه اندازی شده و تامین سرمایه در گردش و کمک به فروش محصولات می تواند به نوعی حمایت از این صنعت باشد.

 

دکتر محمدعلی طالبی ابراز امیدواری کرد با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه های دولتی استان وبخش خصوصی توانمند وجود دارد بتوانیم ایثارگرانه در راه دشواری که پیش روی صنعتگران است قدم برداریم و در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم تلاش کنیم.