فرماندار اشکذر تأکید کرد:

در نشستی با حضور "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان اشکذر و بخش خضرآباد و  همچنین "محمود آخوندی" فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی آیت‌الله خاتمی (ره) و برخی دیگر از مسئولان این آموزشگاه، پیرامون همکاری‌های مشترک جهت رونق منطقه بحث و تبادل‌نظر و تصمیماتی اتخاذ گردید.

هادی‌نسب فرماندار اشکذر در این نشست با تأکید بر ایجاد زمینه همکاری مشترک و بیش از پیش آموزشگاه آیت‌الله خاتمی و نهادهای مدیریتی شهرستان، از همکاری این آموزشگاه در ایجاد پایگاه بازرسی سلامت در بلوارآیت‌الله فقیه خراسانی به عنوان دومین ورودی به مرکز استان در موج سوم شیوع بیماری کرونا، تقدیر و تشکر نمود.

هادی‌نسب با اشاره به موقعیت جغرافیایی آموزشگاه رزم مقدماتی آیت‌الله خاتمی و قرارگیری آن در مسیر روستاهای ییلاقی بخش خضرآباد و همچنین ضرورت وجود مکانی برای استراحت خانواده‌های سربازان، خواستار همکاری و مساعدت ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در ایجاد پارک و فضای سبز در مجاورت این آموزشگاه شد.

فرماندار اشکذر در ادامه به ظرفیت‌های بالقوه آموزشگاه و امکانات زیرساختی موجود در آن و همچنین اعلام آمادگی و همکاری آموزشگاه مزبور اشاره کرد و خواستار همکاری مشترک آموزشگاه و نهادهای‌ذیربط در راستای توسعه و رونق منطقه شد.

"محمود آخوندی" فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی آیت‌الله خاتمی (ره) نیز در این نشست، ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت مسئولین و پرسنل در پیشبرد اهداف آموزشی این مرکز، به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اهداف آموزشی، عمرانی، فرهنگی، امنیتی و ... پرداخت.