به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، بعد از ظهر پنج شنبه 31 مرداد ماه، "دکتر محمدعلی طالبی" استاندار یزد با همراهی " هادی هادی نسب" فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  از بیمارستان حضرت زینب کبری(س) این شهرستان بازدید کرد.

 

استاندار یزد استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان اشکذر در پایه گذاری، تکمیل و راه اندازی این بیمارستان را کار بسیار ارزنده ای عنوان کرد و گفت: خیر بزرگوار" حاج فضل الله شکاری"  منشا خدمات خیر زیادی در بخش های مختلف این شهرستان بودند و احداث بیمارستان حضرت زینب کبری(س) باقیات الصالحات ارزشمندی خواهد بود که مردم شهرستان و استان نیز به نیکی از این خیر بزرگوار یاد خواهند کرد.

 

دکتر محمدعلی طالبی اظهار داشت: به جای تمرکز خیلی از خدمات در مرکز استان، می توانستیم در گذشته خدمات را در شهرستان های اطراف قرار داده که با توجه راحت نبودن دسترسی مردم به امکانات، محلی برای خدمت به مردم در این شهرستان ها باشد.

 

وی به موقعیت مناسب بیمارستان حضرت زینب(س) اشکذر اشاره و افزود: این بیمارستان فراتر از ظرفیت های شهرستانی دیده شده و با توجه به موقعیت مناسبی که دارد می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم استان نیز ارائه دهد.

 

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت خیرینی مانند جناب آقای "حاج فضل الله شکاری" که در ایجاد چنین زیرساخت هایی کمک می کنند، توسعه متوازن هر چه بهتر را در مناطق مختلف استان شاهد باشیم.

 

دکتر طالبی با بیان اینکه روند ساخت بیمارستان تا به امروز نیز بسیار مطلوب بوده، گفت: در هفته گذشته جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات بیمارستان با حضور مسئولان شهرستان برگزار و تصمیماتی خوبی هم در جهت رفع آنها اتخاذ شد تا خیر بزرگوار دغدغه مسائل حاشیه ای را نداشته باشد و فضا برای ادامه کار پروژه به نحو مطلوبی فراهم شود.

 

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی های لازم توسط وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی جهت جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیز بیمارستان انجام شده تا انشاالله بیمارستان در موعد مقرر نیز به بهره برداری رسد.

 

استاندار یزد ضمن تقدیر و تشکر از جدیت و پشتکار مسئولان شهرستان در پیگیری مسائل و مشکلات بیمارستان، تاکید کرد: این دلسوزی، پیگیری و همتی که وجود دارد باید در جهت توسعه هر چه بهتر شهرستان اشکذر در بخش ها و مناطق مختلف نیز تداوم داشته باشد.