به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اشکذر، "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و "شاه حسینی" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیرستاد انتخابات با حضور در فرمانداری اشکذر، ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان با اعضای ستاد دیدار کردند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت دو ماهه اعضای ستاد انتخابات شهرستان اشکذر گفت: برنامه ریزی و زحمات مستمری توسط عوامل اجرایی شهرستان صورت گرفته تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل ممکن و در سلامت کامل برگزار شود.

 

احمد ترحمی با بیان اینکه مشارکت فعال مردم در انتخابات به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مردم مسائل و مشکلاتی اقتصادی و معیشتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد، اما قهر با صندوق های رای و بستن فرایند دموکراتیک راه حل مناسبی برای واکنش به این شرایط نیست.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد: برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری در گرو سلامت انتخابات است و انگیزه مردم جهت حضور در پای صندوق‌های اخذ رای باید با اعتماد کامل به رعایت قانون و سلامت در انتخابات افزایش یابد که این موضوع نیز در استان محقق شده است.

 

برقراری نظم در روز برگزاری انتخابات در فرمانداری شهرستان، توجه به فرایند آغاز و پایان رای گیری، عدم ابراز سلیقه شخصی اعضای شعب در روز انتخابات و دقت در شمارش، تجمیع و تکمیل صورت جلسه شعب از موضوعات مهمی دیگری بود که ترحمی به آن اشاره کرد.

 

در این جلسه فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اشکذر به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شهرستان پرداخت و گفت: تمیهدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اشکذر فراهم شده است.