بازدید سرپرست فرمانداری اشکذر از آموزشگاه خیّری در حال احداث شادروان حاج اصغر دهقانی

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جریان بازدید از آموزشگاه تمام خیّری در حال احداث شادروان حاج اصغر دهقانی ضمن قدردانی از خانواده خیّر، سرعت پیشرفت این پروژه را مطلوب ارزیابی و با بررسی مشکلات و مسائل و جوانب عملیات اجرایی این پروژه اظهار امیدواری کرد این آموزشگاه مهرماه سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با همراهی رئیس آموزش و پرورش شهرستان، از پروژه آموزشگاه تمام خیری شادروان حاج اصغر دهقانی اشکذری بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

روح‌الله ردائی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از خانواده خیّر، سرعت پیشرفت این پروژه را مطلوب ارزیابی و با بررسی مشکلات و مسائل و جوانب عملیات اجرایی این پروژه اظهار امیدواری کرد این آموزشگاه مهرماه سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است پروژه آموزشگاه خیّری شادروان حاج اصغر دهقانی اشکذری  با زیربنای 2000 مترمربع در دو طبقه درحال احداث است و جایگزین مدرسه آیت‌الله خاتمی (ره) خواهد شد.