بازدید سرپرست فرمانداری اشکذر از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات/ ردائی: عادی‌انگاری شهروندان در شرایط کنونی کرونایی بسیارخطرناک است/ سرپرست فرمانداری اشکذر از استقرار داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادارات شهرستان خبر داد

روح‌الله ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جریان بازدید از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان با اشاره به مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد کرونای استان، از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت دریافت دوز سوم واکسن کرونا خبر داد و افزود: عادی‌انگاری شهروندان در شرایط کنونی کرونایی بسیارخطرناک است.

ردائی سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مسئول حراست و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر در جریان این بازدید با اشاره به مصوبات جلسه فوق‌العاده ستاد کرونای استان، از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت دریافت دوز سوم واکسن کرونا خبر داد.

وی افزود: عادی‌انگاری شهروندان در شرایط کنونی کرونایی بسیار خطرناک است و همکاری و همراهی شهروندان، اصناف و صنایع در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت واکسن کرونا بیش از پیش ضرورت دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر همچنین با بیان اینکه در این شرایط سخت کرونایی همه ادارات باید با تمام توان در راستای حفظ سلامت مردم تلاش کنند؛ از استقرار نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در برخی از ادارات پر رفت و آمد شهرستان اشکذر در راستای حفظ سلامت شهروندان خبر داد.