به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار به طور سرزده از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید و در نشستی صمیمانه با کارکنان این اداره در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

 

فرماندار اشکذر از زحمات پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به جهت تلاش در راستای ارتقا سلامت مردم و پیگیری مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی تقدیر و تشکر نمود.

 

هادی هادی نسب گفت: آمار و ارقام واحدهای مختلف شبکه بهداشت و درمان اعم از بهداشت خانواده، محیط و.... بیانگر وضعیت شاخص های سلامت شهرستان است و انتظار می رود کارشناسان مرتبط  با هریک از این واحدها، موانع و محدودیت هایی که نسبت به حوزه کاری خود با آن مواجه هستند را جهت مرتفع شدن به فرمانداری اطلاع دهند.

 

وی ارائه آموزش های فراگیر بهداشتی در جهت بالابردن سطح سواد سلامت مردم شهرستان را حائز اهمیت دانست و افزود: تغذیه سالم، خود مراقبتی، ورزش و افزایش تحرک بدنی در بین خانواده ها از جمله نکات مهمی است که با آموزش های فراگیر توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان می تواند در ارتقا سرانه سلامت شهروندان موثر واقع شود.

 

فرماندار اشکذر پیگیری جهت راه اندازی داروخانه شبانه روزی شهرستان، تکمیل ساختمان درمانگاه خیری شبانه روزی اشکذر، خانه های بهداشتی در مناطق روستایی  بخش مرکزی و خضرآباد و پیگیری مسائل مرتبط با بیمارستان حضرت زینب کبری(س) را از جمله مسائل و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد که توسط فرمانداری در حال پیگیری است.