به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی اشکذر با حضور در اداره امور مالیاتی شهرستان با نجف زاده رئیس این اداره دیدار و گفتگو کرد.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه روز شانزدهم تیرماه در تقویم رسمی کشور ، به عنوان روزمالیات نام گذاری شده، این روز و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را به تمامی کارگزاران پرتلاش و کارکنان خدوم این دستگاه در شهرستان و هم چنین مودیانی که همواره یاریگر نظام مالیاتی هستند تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب اظهار داشت: در مدیریت کنونی نظام مالیاتی کیفیت و نحوه مواجهه با مودیان و همچنین اخذ مالیات مهم است، لذا رضایتمندی شهروندان ، جلب اعتماد عمومی وتکریم مودیان باید در اولویت قرار گیرد.

 

رئیس اداره مالیاتی شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه عوارض وصول شده از محل مالیات بر ارزش افزوده جهت عمران و آبادانی هزینه می‌شود، افزود: تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت هر منطقه دارد تا جایی که اگر مردم از هزینه کرد درآمدهای مالیاتی در شهر و روستای محل زندگی خود مطلع شوند بدون شک تمایل بیشتری برای پرداخت مالیات و عوارض خواهند داشت.

 

رضا نجف زاده تاکید کرد: باید برای افزایش در آمدهای مالیاتی فرهنگ سازی و اعتماد سازی مناسب صورت بگیرد تا مردم با اطمینان هر چه بیشتر بخشی از در آمد حاصل از فعالیت های اقتصادی خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت نمایند.

 

فرماندار اشکذر هم چنین به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری با حضور در شهرداری اشکذر با جعفری پور شهردار دیدار و از زحمات شهردار و پرسنل زحمتکش این شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قدردانی کرد.