هادی هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و رئیس جمعیت هلال احمر از مراکز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا شهرستان اشکذر بازدید نمود.
فرماندار اشکذر در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت مجومرد که شهردار مجومرد نیز حضور داشت؛ تمهیدات لازم جهت بهسازی مکان انتظار مراجعین به این مرکز درمانی را اتخاذ کرد.
وی ضمن تأکید بر تسریع در روند واکسیناسیون افراد واجد شرایط و گروه‌های هدف، از عملکرد خوب مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این عرصه قدردانی کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اشکذر همچنین در ادامه ضمن گفتگو با مسئولان و دست‌اندرکاران مراکز واکسیناسیون و برخی از مراجعین و همراهان آنان، در جریان مسائل و موضوعات مربوط به واکسیناسیون و اولویت‌بندی‌های انجام شده و خدمات دهی به مراجعین قرار گرفت.

گفتنی است فرماندار اشکذر در حاشیه این بازدید به مناسبت یکم شهریورماه زادروز شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و در راستای تبجیل روز پزشک با اهدای لوح سپاس و شاخه‌ای گل از زحمات پزشکان شاغل در مراکز درمانی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

هادی‌نسب همچنین با حضور در مرکز درمانی تأمین اجتماعی اشکذر که معاونین فرمانداری و همچنین مسئولان قضایی شهرستان وی را همراهی می‌کردند؛ ضمن عرض خداقوت و تبریک روز پزشک، از تلاش‌های پزشکان شاغل در این مرکز درمانی در راستای حفظ سلامت جامعه تقدیر و تشکر کرد.