بازدید فرماندار از نوروزگاه‌های شهرستان اشکذر/ قدردانی از عوامل اجرایی ایستگاه نوروزی رستاق

روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر در اولین روز از سال نو با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از پست‌های نوروزگاهی شهرستان اشکذر بازدید کرد.

فرماندار شهرستان اشکذر در جریان این بازدید که با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف و عرض خداقوت به عوامل اجرایی انجام شد؛ خاطرنشان کرد: امسال با تأکید استاندار محترم یزد و با شعار "نوروز بدون کشته" پست‌های نوروزی با کمیت و کیفیت بیشتر در استان در راستای ایجاد شور و نشاط و رفع خستگی رانندگان و مسافران برپا شده است.

روح‌الله ردائی در ادامه در جریان بازدید از ایستگاه نوروزگاهی رستاق با بیان اینکه به اذعان معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، این پست نوروزی پست نمونه استان است؛ از بخشدار مرکزی و همچنین دیگر عوامل اجرایی این ایستگاه نوروزی قدردانی کرد.

براساس این گزارش بازدید از پست‌های نوروزگاهی حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدعلی الله‌دادی که به همت گروه کارخانجات سیرنگ و همچنین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برپا شده است و همچنین ایستگاه نوروزی رستاق، پست نوروزگاهی و راهنمای مسافر بندرآباد رستاق و نوروزگاه فولاد آلیاژی ایران واقع در جاده یزد_خضرآباد از برنامه‌های اولین روز از سال ۱۴۰۲ فرماندار شهرستان اشکذر بود.

گفتنی است ارائه خدماتی همچون پذیرایی نوشیدنی و شیرینی و شولی یزدی، مکان استراحت، نمازخانه، فروش تنقلات، اجرای زنده صنایع دستی، کافه کتاب، اسب سواری، راهنمایی اماکن گردشگری شهرستان و بیان آداب و رسوم محلی از جمله برنامه‌های فراهم شده در این نوروزگاه‌ها بود.