فرماندار اشکذر در جریان بازدید از واحد نیروکلر در شهرک صنعتی نیکو در راستای درخواست اجرای طرح بهسازی و نوسازی آن واحد گفت:مسائل زیست محیطی به دغدغه و نگرانی مردم شهرستان تبدیل شده و می طلبد که برای حفاظت از سلامت جامعه پیوست زیست محیطی در صنایع شهرستان رعایت شود.

" هادی هادی نسب " با بیان اینکه استقرار صنعت برای توسعه و اشتغال زایی است و باید در کنار آن الزامات زیست محیطی را رعایت نمود، اظهار داشت:رسیدگی به مشکلات زیست محیطی به عنوان جدی ترین مطالبه مردم شهرستان است که در مجموعه فرمانداری در دست پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: محصولات این شرکت عمدتا مرتبط با تولید سموم در بخش کشاورزی و مواد شوینده است، لذا تأمین محیط زیستی پاک، تعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و رعایت استانداردهای مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیز ضروریست.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به دقت بررسی میشود افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط در دستور کار قرار میگیرد.

فرماندار در ادامه تصریح کرد:مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند و برخوردار از دانش را نیز می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد.اگر واحدهای تولیدی، اراده، توان و دانش لازم برای توسعه را داشته باشند قطعا و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.