به مناسبت روز ملی ثبت احوال

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار شهرستان با همراهی چند تن از پرسنل فرمانداری با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر ضمن گرامیداشت سوم دیماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران که به نام ثبت احوال نامگذاری شده است؛ از تلاش‌های ارزشمند و زحمات پرسنل ثبت احوال شهرستان در یکصدودومین سالروز تأسیس این سازمان، تقدیر و تشکر نمود.

هادی‌نسب با اشاره انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: با توجه به نقش مهم و اساسی ثبت احوال در برگزاری انتخابات، انتظار می‌رود این اداره با اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع هرگونه مشکلات احتمالی، آمادگی لازم جهت برگزاری این رویداد ملی را کسب کند.

در ادامه "احمد دهقان منشادی" شهردار اشکذر نیز با حضور در این اداره، ضمن عرض تبریک روز ملی ثبت احوال به رئیس و پرسنل ، برای مرتفع نمودن برخی از مشکلات عمرانی این اداره قول مساعدت و همکاری داد.

"محمدجلال عسکری" رئیس ثبت احوال شهرستان نیز از نحوه خدمات رسانی به شهروندان و نیز روند ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی و ثبت وقایع حیاتی و همچنین مشکلات اداره مزبور گزارشی اجمالی ارائه کرد.