در ادامه بازدید از روستاهای شهرستان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی‌نسب" فرماندار با همراهی بخشدار مرکزی و رئیس آب و فاضلاب شهرستان، از روستای ابراهیم‌آباد رستاق بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و برخی از مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

ضرورت رفع مشکلات احداث ورزشگاه روستای ابراهیم‌آباد در چارچوب قوانین

هادی نسب در حاشیه این بازدید با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات و مسائل احداث ورزشگاه روستای ابراهیم‌آباد، خطاب به رئیس آب و فاضلاب شهرستان گفت: آبرسانی به ورزشگاه باید و در چارچوب قوانین و در اسرع وقت صورت پذیرد.

تأکید بر اصلاح قسمت‌های فرسوده شبکه آبرسانی

فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با بیان اینکه فرسودگی شبکه‌های آبرسانی روستایی همواره باعث هدررفت مقدار زیادی آب شرب و بروز مشکلاتی برای اهالی روستا می‌شود؛ بر اصلاح قسمت‌های فرسوده شبکه آبرسانی روستا تأکید کرد.

تقویت برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی در روستاها، افزود: بخشی از توسعه پایدار روستایی می‌تواند متأثر از برنامه‌ریزی فرهنگی در روستاها باشد و باید فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در روستاها تقویت گردد.

توجه بیشتر به موضوع مهاجران کاری

هادی نسب در پایان به موضوع مهاجران کاری در روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: مهاجرت‌پذیری غیربومی روستاها تأثیرات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی زیادی به دنبال خواهد داشت و باید به این مسئله توجه بیشتری شود.

گفتنی است در این بازدید اعضای شورای اسلامی و دهیار به بیان مشکلات و مسائل روستای مزبور از جمله فرسودگی شبکه انتقال آب شرب روستا، تأمین آب شرب ورزشگاه، نیازمندی به شیر آتشنشانی، مشکلات مربوط به آنتن‌دهی و اینترنت پرداختند و در راستای مرتفع شدن آنها تصمیماتی اتخاذ شد.