به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی نسب" فرماندار اشکذر از ساختمان نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع) و ساختمان فعلی درمانگاه  اشکذر بازدید کرد.

 

در این بازدید که امام جمعه اشکذر، شهردار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار اشکذر گفت: به دلیل ارائه حجم زیادی از خدمات به صورت روزانه و کمبود فضای فیزیکی، مشکلات این درمانگاه افزایش یافته و نیاز جدی به فضا سازی مناسب برای ارائه خدمات به شهروندان وجود دارد.

 

هادی هادی نسب در صورتی که بتوانیم بخشی از ساختمان نیمه تمام مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع) را راه‌اندازی کنیم، می توان از حجم زیادی از کار در بخش‌ها و تداخل در ارائه خدمات آموزشی با درمانی پیشگیری نماییم.

 

فرماندار اشکذر ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن شرایط لازم برای راه اندازی هرچه سریع‌تر ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی حضرت ابوالفضل(ع)، بخشی عمده ای از مشکلات مردم شهرستان در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مرتفع شود.