به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر همراه با معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی اشکذر از نمایندگی محیط زیست و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بازدید کرد.

 

فرماندار اشکذر در دیدار با "زارع" رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان گفت: از زمان فعالیت نمایندگی محیط زیست شهرستان اقدامات بسیار خوبی در قالب گشت های مشترک از واحد های صنعتی صورت گرفته و نظارت و پایش واحدها با جدیت بیشتر دنبال شده است.

 

هادی هادی نسب افزود: نمایندگی محیط زیست شهرستان باید با برنامه ریزی مدون و عملیاتی پیگیر مطالبات مردمی در خصوص آلودگی زیست محیطی و پسماندها باشد و انتظارات مردم در این خصوص را مرتفع نماید.

 

فرماندار اشکذر با بیان اینکه تمام استعلامات زیست محیطی واحدهای صنعتی جهت آغاز فعالیت، در شهرستان پیگیری و دنبال می شود اظهار داشت: قطعا این امر مهم می تواند چالش های شهرستان در حوزه مسائل زیست محیطی را در آینده کاهش دهد.

 

وی با اشاره به  لیست صنایع آلاینده شهرستان در سه ماهه اول سال گفت: واحدهای آلاینده محیط زیست طبق تشخیص و اعلام سازمان حفاظت محیط زیست، مشمول پرداخت یک درصد از فروش خود به عنوان عوارض آلایندگی هستند که خود به نوعی در ایجاد انگیزه برای صاحبان صنایع در کنترل و مهار آلودگی های محیط زیست و ترغیب به منظور استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات کاهنده آلودگی تاثیرگذار می باشد که امید است این موضوع با جدیت هر چه تمام در شهرستان اجرایی شود.

 

رئیس نمایندگی محیط زیست شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات انجام شده در حوزه مسائل زیست محیطی ابراز امیداوری کرد با همراهی فرمانداری مشکل مرتبط با واگذاری زمین این اداره در شهرستان مرتفع گردد.

 

فرماندار اشکذر در ادامه در دیدار با "حجت الاسلام پور قیومی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ضرورت وجود چنین نهاد انقلابی، برای نشر آرمان‌های انقلاب و گسترش اسلام ناب محمدی همواره احساس می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر تولید محتوای کیفی و مطلوب قابل انتشار در فضای مجازی شهرستان را مستلزم راه اندازی استودیو مجازی تبلیغات عنوان کرد.

 

حجت الاسلام محمد پور قیومی اظهار داشت: در این استودیو می توان با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی و همچنین مبلغان و روحانیون صاحب سبک و توانمند عرصه تبلیغ شهرستان محتواهایی در زمینه ترویج فرهنگ دینی تولید و در فضای مجازی انتشار داد.