همزمان با روز ملاقات مردم با مدیران؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ هم‌زمان با روز یکشنبه 3 دی‌ماه در روز ملاقات مدیران و مردم فرماندار، دادستان و تنی چند از مسئولین شهرستان اشکذر ضمن بازدید از اراضی ملی تصرف‌شده با مردم چند روستای بخش خضرآباد دیدار و گفتگو کرد.

 

"محمدعلی شاه‌حسینی" در این دیدار بابیان اینکه دولت با پرداخت تسهیلات کم‌بهره در زمینه‌های مختلف توسعه روستاها و مناطق محروم را هدف‌گذاری کرده است اظهار داشت: در همین راستا 5 بانک و صندوق عامل به این امر اختصاص‌یافته است که روستاییان می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌های مربوطه نسبت به نحوه دریافت آن کسب اطلاع نمایند.

 

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین هدف دولت از اختصاص این مبلغ برای روستاها توسعه متوازن، اشتغال پایدار و افزایش تولید است از روستاییان خواست تا با بهره‌گیری از توان جوانان بومی و ظرفیت‌های موجود نسبت به فعال نمودن واحدهای تولیدی و کشاورزی دانش‌بنیان اقدام نمایند.

 

فرماندار اشکذر با اشاره به پروژه انتقال آب به بخش خضرآباد نیز گفت: تاکنون بالغ‌بر 10 میلیارد تومان در قالب پروژه امام حسین برای انتقال آب به این بخش هزینه شده است و فاز اول این پروژه تابستان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.