بازدید فرماندار اشکذر از یک واحد تولید کاشی و سرامیک/ ضرورت ارائه کارت واکسیناسیون جهت حضور پرسنل واحدهای تولیدی در محل کار

هادی‌نسب فرماندار شهرستان اشکذر در جریان بازدید از یک واحد تولیدی کاشی و سرامیک در شهرستان که به منظور بررسی مشکلات و مسائل این واحد انجام شد؛ بر ضرورت ارائه کارت واکسن از سوی تمام پرسنل صنایع و واحدهای تولیدی جهت حضور در محل کار تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، هادی هادی‌نسب با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشکذر از یک واحد تولیدی کاشی و سرامیک شهرستان بازدید و در جریان مشکلات و مسائل این شرکت قرار گرفت.

فرماندار شهرستان اشکذر در جریان این بازدید بر ضرورت همکاری واحدهای تولیدی جهت استقرار مراکز امداد و نجات در شهرک صنعتی نیکوی اشکذر تأکید کرد و افزود: یکی دیگر از مشکلات مشترک صنایع مستقر در این شهرک صنعتی، به دفع آب‌های سطحی مربوط می‌شود.

هادی‌نسب همچنین با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت ارائه کارت واکسن از سوی تمام پرسنل صنایع و واحدهای تولیدی جهت حضور در محل کار تأکید کرد.