در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا؛

بازدید فرماندار اشکذر و امام جمعه از پاسگاه انتظامی رستاق/ غبارروبی مزار مطهر شهید مدافع حریم نظم و امنیت

هادی‌نسب فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر در جریان بازدید از پاسگاه انتظامی رستاق ضمن گرامیداشت هفته مبارک نیروی انتظامی، به اشتغال اتباع بیگانه در مراکز گلخانه‌ای متمرکز در بخش مرکزی و همچنین موقعیت استراتژیک شهرستان اشکذر اشاره و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای تقویت نیروی انتظامی و تزریق بیش از پیش احساس امنیت در جامعه گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، هادی هادی‌نسب فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذر با همراهی حجة‌الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق، دبیر شورای تأمین و بخشدار مرکزی اشکذر ضمن بازدید از پاسگاه انتظامی رستاق، با برخی از فرماندهان و پرسنل انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

هادی‌نسب در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته مبارک نیروی انتظامی، با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در مراکز گلخانه‌ای متمرکز در بخش مرکزی و همچنین موقعیت استراتژیک شهرستان اشکذر، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید در راستای تقویت نیروی انتظامی و تزریق بیش از پیش احساس امنیت در جامعه گام بردارند.

گفتنی است رئیس شورای تأمین شهرستان اشکذرهمچنین با اهدای لوح سپاس و شاخه‌ای گل از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل پاسگاه انتظامی رستاق در راستای حفظ نظم و آرامش در جامعه قدردانی کرد.

همچنین در ادامه این برنامه با حضور فرماندار و هیأت همراه در گلزار شهدای روستای صدرآباد رستاق، مزار مطهر شهید احمد رضایی صدرآبادی، شهید مدافع حریم نظم و امنیت غبارروبی و گلباران شد.