بازدید مدیرکل امور خیرین وزارت بهداشت از بیمارستان خیری حضرت زینب اشکذر

محمدجواد حیدری‌پور مدیرکل امور خیرین و مؤسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت با همراهی روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان اشکذر. نجفی سرپرست حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یزد و دیگر مسئولان شهرستان و استان از بیمارستان درحال تکمیل ۱۵۰ تختخوابی حضرت زینب (س) بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی و نیازمندی‌های راه‌اندازی و بهره‌برداری این پروژه قرار گرفت.

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر؛ حیدری پور در جریان  این بازدید با اشاره به پیشرفت فیزیکی 97 درصدی بیمارستان حضرت زینب کبری(س) اشکذر، آن‌ را مجموعه‌ای بسیار فاخر، علمی و تخصصی دانست و افزود: این مجموعه در آینده نزدیک بخش جدی و بزرگی از حوزه سلامت استان یزد را پوشش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: استان یزد جزو سه استان برتر کشور در حوزه خیرین است و به برکت این فرهنگ غنی، یزدی‌ها در انجام کارخیر پیشرو هستند و ما در وزارت خانه قدردان زحمات مردم  بویژه خیرین یزد که به کمک دولت و سلامت مردم  آمده اند؛ هستیم و وظیفه خود میدانیم کنارشان باشیم.

مدیرکل امور خیرین وزارت بهداشت تصریح کرد: با عنایت به اقدامات انجام شده امیدواریم در آینده نزدیک این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

این بیمارستان در زمان بهره برداری دولتی خواهد بود و با حداقل تعرفه به مردم عزیزمان سرویس سلامت خواهد داد و نکته مثبت دیگر آن این است که در زمان بهره برداری تمام

 بخش‌های آن راه‌اندازی خواهد شد.